Direktlänk till inlägg 3 augusti 2010

Vilken långtråkig natt.....

Av Alexia - 3 augusti 2010 05:20

men ändå mysig, både Jocke och Jhim sover och bara jag vaken...


Suttit framför datorn hela tiden i hopp om att hitta ngt kul att göra och jag hade turen på min sida för en stund sen så jag satt och snackade med Tobbe på msn och det var fan år och dagar sen man såg eller hörde något från honom.

Han äe lik förbannat snygg än idag trots att det är 8 år sen man träffade honom sist :)

Satt och snackade om allt möjligt en bra stund sen skulle han sova....


Nu sitter jag kvar på msn och tänkte att jag kan ju uppdatera bloggen en liten runda för att sen se om det finns något annat att göra...


Dagen idag/igår har varit lugn med en massa goda skratt som både älsklingen och Jocke har bjudit på och det tackar vi för :)

Dom är goa dom två när dom sätter den sidan till...


Detta känns som ett helt onödigt inlägg då jag redan ser dubbelt så avslutar nu med mina absolut bästa tankar och önskar er alla en trevlig tisdag.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexia - 16 januari 2011 05:36

så har jag inte uppdaterat på länge vilket beror på att jag inte orkat eller haft tid, händer mycket nu vilket jag helt klart ska satsa på till max :)   Ni som känner mig vet vad jag menar och ni andra kan fortsätta vara nyfikna hahaha.....   ...

Av Alexia - 1 januari 2011 16:52

Tog en dusch och precis när jag var klar så kom Danne innanför dörren, vi började skaka flaskan med färg då han skulle fixa min hand :) Vi fixade tatueringen och sen gjorde jag mig iordning så vi kunde sticka.   Stack hemifrån runt 18,30 och st...

Av Alexia - 29 december 2010 19:55

Kom hem från pappa för en stund sen efter mysig middag och god dricka plus en massa skratt :) Sitter hemma i soffan nu och ska snart ner och handla sen blir det kärringagrillen 5 minuter eller ngt, brännan jag strävar efter är på god väg nu ;)   ...

Av Alexia - 29 december 2010 15:13

kom inte upp i tid imorse utan vaknade runt 13.30 och skulle möta pappa 14.10, var lika förvirrad som vanligt så först vid 13,50 kom jag upp från sängen, kastade på mig träningsbyxor och stack ner till stan.   Stod utanför Gallerian där jag skull...

Av Alexia - 29 december 2010 01:02


Som jag skrev i förra inlägget så vaknade jag i tid.....   Dagen har vatt fullspäckad med massa mys, Danne kom hit sen stack vi ner och solade vilket var riktigt nice :) Nu börjar det komma lite färg iaf så nu slipper man se sjuk ut, efter vi s...

Ovido - Quiz & Flashcards