Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Alexia - 18 augusti 2010 23:22

hmm, ja det kan man undra....


Har inte vara så flitig med gymmet nu som jag egentligen borde men får väl hoppas att det blir bättring på det ;)

Gör allt för att få tillbaka denna kroppen.....


   


det krävs att man ligger i och jag ska fan nå det resultatet oavsett hur lång tid det ska ta...


Förutom allt detta gnällande om kroppen så har det varit en slö dag idag, vaknade och det enda jag gjort efter det är varit nere och handlat en ask cigg tillsammans med Bobby och sambon....


Tidigare ikväll kände jag att jag bara behövde ta hand om mig själv dvs egen tid så spolade upp ett varmt och härligt skumbad, njöt av det och rakade benen i brist på annat hahaha.

Efter badet blev det massa avocado med skagenröra *mums* och nu ligger jag i soffan med datorn i knät, ska snart renbädda och se om jag kanske ska ta hunden en runda så man blir trött.


Hittar ni andra på?


På återseende...


 

Av Alexia - 18 augusti 2010 03:19

Som ni ser så har jag skyddade inlägg och är just du intresserad av dessa så skriv till mig så kanske just du får lösen

Av Alexia - 18 augusti 2010 01:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Alexia - 18 augusti 2010 00:43

utan varit ganska dålig på det men lovar att jag ska försöka att uppdatera varje dag ;)


Som alla läsare vet så har jag tränat paniken på festivalen och gjorde större framsteg än jag själv trodde jag skulle göra.


Efter deom dagarna har jag varit ganska slut i kroppen och sovit en hel del och när jag inte har gjort det har jag mest tagit det lugnt.


I söndags var jag så slut i kroppen att jag bara låg i soffan och tog det lugnt och igår ringde jag på en lägenhet så nu får man hålla tummarna för det, har pratat med två olika hyresvärdar och satt upp intresse på lägenheter hos dom som är lediga först i oktober-december :)


Nu kommer säkert folk undra varför jag satt söker men det är så att min kära sambo kanske ska dra till Norge och jobba och det känns inte lönt att han ska stå på en lägenhet när han bara är hemma 1 vecka i månaden så då kom jag med förslaget, detta är bara löst snack men först när han vet hur han gör kan jag tacka ja till ngn jag vill ha.


Tänkte slänga upp lite bilder från lördagskvällen vid ett senare tillfälle men håll ögonen öppna ;)


Nu sitter jag bara och degar i soffan, ska snart ut och ta en efterlängtad cigg och sen blir det väl film hela natten då jag sovit mestadels av dagen.

Vaknade runt 14.00 sen kastade jag mig i sängen igen runt 15.30 och gick upp först 18.30 men vad gör man inte när man är trött och seg?


Nu blir det renbädda och sen soffan igen....


På återseende...


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards