Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Alexia - 20 augusti 2010 16:45

I väntan på trevligt besök sitter jag nu i soffan nyduschad och på grymt på humör, ur högtalarna spelas gamla godingar och sambon sitter på balkongen och diggar med allt eftersom basen strömmar genom lägenheten.


Tidigare idag vaknade jag av en jävla idiot som höll på att borra i över en timme ute i trappen och jag kan lova att jag var irriterad och skrek rakt ut, nu är det bättre då besöket kommer snart  *I´m happy*


Kommer bli en helmysig helg med trevligt sällskap och en massa skratt och prat om minnen från förr dvs kanonkväll/helg..


Uppdaterar kanske senare ikväll, vem vet ;)

Av Alexia - 20 augusti 2010 00:21

har jag hittat dressen jag pratade om tack vare en läsare vid namn http://www.jjuliija.blogg.se jag tackar så mkt :)

Det jag letade efter var: (se bild nedan)


 



och inte nog med det, när jag hade badat så satte jag mig vid datorn igen, ringde upp en kompis som kom men kommentaren "jag har hittat din present" och fick se bild på vad hon hade tänkt köpa till mig (se bild nedan)


 

*grymt snygga*


Får jag detta i present kommer jag vara världens gladaste he he, längesen man sprang runt i såna byxor och dom är ju grymt snygga och sköna så varför inte ta ett par såna på sig igen? ;)


Älskling sitter och spelar och jag sitter här i väntan på att hunden ska ut en runda sen blir det sängen för denna tösen :)


Natti natti på er gott folk!


På återseende....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards