Alla inlägg den 27 september 2010

Av Alexia - 27 september 2010 01:24

Först vill jag tacka för alla gratulationer under fredagen samt för presenterna jag fick, sen vill ajg tacka för det trevliga sällskapet under helgen.


Som många nog vet så är jag nu sambo med Emma dvs mitt ex fd flickvän innan mig haha, vet att det låter skumt och en gång i tiden hatade vi varandra men i dagens läge när man lärt känna henne är hon en helt underbar människa. :) Emma är bäst....


I fredags fyllde jag år och till min stora förvåning fick jag en massa gratulationer som jag tackar så mkt för, många man inte trodde skulle höra av sig gjorde det och en gammal kompis som jag inte hört av på över 4 år hörde av sig också *chasse glad*


Eddie, Emma, Jhim, Christian, Mac tackar för sällskapet :)


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Under en tid nu har jag även fått kontakt med vissa människor jag inte trodde jag skulle få kontakt med igen pga gamla grejer men till min stora förvåning har min gullunge varit här uppe och hälsat på vilket jag tycker är skitkul och roligare ska det bli he he he.....


Nu kallar sängen iaf så natti natti på er gott folk

Ovido - Quiz & Flashcards