Alla inlägg den 23 november 2010

Av Alexia - 23 november 2010 13:59

så märker folk nog att det inte funkar att öppna inläggen med lösen ni fått innan och detta beror på att jag bytat, vill ni ha det nya så hör av er till mig så fixar vi det.


Finns en massa som händer och har hänt den senaste tiden men inte allt jag delar med mig i öppna inlägg ;)


Livet är underbart och nu har jag äntligen hittat tillbaka.....

Av Alexia - 23 november 2010 07:56

och humöret är på topp :)

Frukosten är äten, har varit ute och gått en runda i det underbara regnet, kom hem och tog ett kitkat och en powerking för att sen diska det lilla som står på diskbänken :)


Livet är bra underbart för tillfället, massa roliga saker som hänt den senaste tiden, människor man inte trodde fanns kvar har visat sig finnas kvar vilket gör mig fruktansvärt glad.


Nya människor har dykt upp i mitt liv och dom flesta förgyller mina dagar med en massa skratt och spontana saker :)


Folk man trodde skulle finnas kvar finns tyvärr inte det men men det är ju deras val, kan inget annat än le åt allt som hänt den senaste tiden plus att dagarna känns så sjukt underbara nu....


Får uppdatera ett inlägg med bara bilder från dom senaste veckorna och då menar jag att det mesta kommer med hahaha

Skapa flashcards