Alla inlägg den 2 december 2010

Av Alexia - 2 december 2010 13:39

ja ni läste rätt, ska snart in i duschen efter att tvätten är klar sen ska jag ner till stan och möta Jannicka för att sen följa med henne att handla om jag minns rätt.

Efter det sticker vi nog hem till mig i väntan på att jag ska ner o sola en snabbis med Danne sen kommer Nilla också hit :)


Härligt med underbara människor runt sig :)


För er som inte vet vem dessa människor är så kommer en kort beskrivning om dom...


Jannicka: Helt urflippad brud som gillar vin och garvar åt allt ;)


Danne: Snäll o go kille som älskar att plåga mig hahaha men tycker om honom ändå ;)


Nilla: En helt underbar tjej med hjärtat på rätt plats och har nära till skratt...


Får se om jag kanske kan titta lite snällt med valpisarna så granpojken kommer hit en runda, nä jag har inte stavat fel denne person kallas granpojken hahaha.


Dagen och kvällen kommernog bjuda på en massa skratt och galenskaper precis som vanligt och det gillar vi.....Livet är underbart :)


Finns många jag inte pratat med på ett litet tag men ni som undrar vad jag vill ha i julklapp så är listan enkel: Presentkort på systemet, h&m, kvantum hahaha...

Varför denna konstiga lista?


Jo, systemet för deras goda dricka, h&m för hårfärg som ska användas efter inhandlandet på systemet, kvantum då det är gott med massa mat speciellt på nätterna plus att dom säljer bakispiller hahaha...


Nä fy på mig, jag är bara på bra humör idag med ;)


Nu kallar snart tvätten abuuuu

Ovido - Quiz & Flashcards