Alla inlägg den 4 december 2010

Av Alexia - 4 december 2010 13:15

slö som bara den även om jag bara var hemma igår,hjärnan snurrar, tankarna flyger fram och tillbaka tillolika platser och tillfällen i mitt liv och nu när jag tänker på det får jag fram ett litet leende på läpparna.


Vägen genom livet har varit lång med många hinder men man lär sig hantera saker och ting på ett bra sätt när man går den krokiga vägen.


Just för tillfället mår jag riktigt bra även om jag är trött som bara den idag men men jag får väl skylla mig själv antar jag ;)


Den senaste tiden har bjudit på väldigt många skratt, mycket mysiga stunder, blåmärken och massa annat skoj.


Är det detta livet har att bjuda på så stannar jag lätt kvar i det jag har nu hahaha,fan vad dumt det lät men men jag hoppas folk som känner mig fattar vad jag menar!?


Sitter för tillfället i soffan och ska snart börja plocka undan och vädra ut den varma färgdoften samt doften av dettol som spridit sig i lägenheten sen blir det nog diska lite,finns ju en delglas att diska ha ha ha.

Ur högtalarna sprider sig musiken och jag blir bara mer glad över tankarna som snurrar runder :)


På tal om glad över tankar så håller jag tummarna för Matti idag och hoppas att allt går bra på tävlingen idag men men återstå att se ikväll ;)


Vill bara hoppa runder i hela lägenheten nu så bäst jag sparar nu och börjar med disken och städningen så att jag sen kan sticka iväg en runda, blir mys idag :p


Ha det bra allihopa

Av Alexia - 4 december 2010 01:00

I skrivandets stund har jag legat under nålen i ett ex antal timmar och jag lovar att jag saknat detta lite men ett gott råd, gör aldrig tatuering på höftbenet för det gör förbannat ont.


Jag har kvidit litegrann men inte så mycket som sist he he.


Kvällen har vatt lugnoch jag har varit hemma hela dagen vilket inte hör till vanligheten men en sak är trist, min mobil har fuckat sig och jag vet inte vad som hänt men ringa den kan man ju drömma om.


Händer så grymt mycket positivt runt mig nu och jag bara avgudar människorna runt omkring mig :)

Ni vet alla vilka ni är och ni ligger mig varmt om hjärtat.....


Snart blir det sängen men jag är sjukt sugen på kebabrulle...


bilder kommer på tatueringen inom kort.....

Skapa flashcards