Alla inlägg den 7 december 2010

Av Alexia - 7 december 2010 21:01

är precis vad jag sitter med nu, funderar på att vika ihop tvätten och slänga in den i garderoben men tänkte att jag bloggar pyttelite innan.


Precis tryckt i mig 2 mackor och innan dess blev det grillkorv med stekt ris, ärtor, majs och massa andra goda grönsaker och innan dess satt jag och åt leverpastej ur förpackning hahaha.

Vet att det låter skumt och jag vet inte vad som hänt med mig men gott var det :)


Ljusstakarna lyser upp lägenheten så mysigt och värmeljusen likadant så nu får man väl göra någon nytta dvs vika kläderna sen får vi se vad som händer, jag planerade att kasta mig i sängen o slänga igång en film men allt kan ändras.


Musiken strömmar ur mina högtalare och jag är på riktigt bra humör vilket jag varit hela dagen, imorgon blir det upp 07,15 för att sen sticka iväg på möte så får nog bli sängen tidigt idag och då menar jag innan klockan 03,00 iaf.


Uppdaterar kanske senare men tills dess får ni ha det så bra...


Riktigt mysig låt som gör mig glad....


Av Alexia - 7 december 2010 15:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Alexia - 7 december 2010 01:21

och denna tösen ska sova snart, precis kommit hem och är helt slut i huvudet nu.


Mysig kväll med mat, spel och film dvs helt underbar kväll.....


natti natti

Skapa flashcards