Alla inlägg den 8 december 2010

Av Alexia - 8 december 2010 23:23

att bara ta sig ner till Lund nu när jag kände för att trotsa min panik till max, kände mig peppad som fan men det var något som stod i vägen dvs pengar.

Tänkte först att det hade varit värt dom 800 kronorna som böterna är på men bull och bli avslängd i höör eller Eslöv men hade det verkligen varit det?


Hade känt mig riktigt stolt om jag klarat det och hade blivit fruktansvärt glad när jag väl satt min fot på stationen i Lund i väntan på att få träffa en person som ligger mig varmt om hjärtat och alltid har gjort men men vi får ta det en annan gång lite tidigare när jag känner att jag är redo att trotsa paniken till max igen.


Ibland funderar man fan på varför man inte har körkort för hade jag haft det hade jag redan varit där nere och hälsat på er allihopa ;)


Finns några jag saknar merän andra och jag kan ju säga att "I can´t win" säger nog det mesta ;)


Tårarna tar över när jag tänker tillbaka men är det för att jag vet hur det kändes då eller för att jag blev riktigt glad av tanken på att jag kanske skulle åkt ner eller det kanske är blandade känslor?


Frågan kommer finnas kvar men jag lovar att ta reda på svaret en dag inom snar framtid ;)


Jag älskar såna här stunder....


Livet är sjukt underbart vissa stunder <3

Av Alexia - 8 december 2010 17:06

javisst ;)


Hade möte på arbetsförnedringen innan idag och det gick riktigt bra dvs jag fick inte ngn panikattack som jag brukar få, efter det stack jag hem och var hemma en stund sen bar det av till vårdcentralen där domkonstaterade att jag fått en kraftig reaktion på tatueringsfärgen så nu blir det alsollösning, kortison och kompressor för min del ett tag.


Efter vårdcentralen stack vi ner på Valentino och käkade och jag kan lova att folk kollade skumt så somjag gick plus att vi satt o garvade vid bordet när vi åt och jag tyckte dom kunde ha en strippstång i mitten av restaurangen vilket vi pratade högt om hahaha.

Folk tror nog vi är knäppa för vem sitter o snackar så med sin killkompis i nyktert tillstånd ? *Jag*


Efter det stack jag hem och sen mötte jag pappa som var så underbart snäll och köpte kompressor, kortisonsalva och alsollösning till mig, märks han vill sin dotters bästa :) Älskar min far överallt annat på denna jord <3


Nu sitter jag i soffan och funderar på vad som händer men en sak vet jag och det är att jag ska lägga mig tidigt idag eller rättaresagt försöka!


Uppdaterar kanske senare men först måste jag ju bara lägga ut en låt som väldigt många nog känner igen och kommer skratta åt om dom känner mig hahaha..





Skapa flashcards