Alla inlägg den 9 december 2010

Av Alexia - 9 december 2010 19:50

hörde man av idag för första gången på år och dagar *trevligt*


Alltid lika kul o snacka med henne då man har så många sjuka minnen med den bruden och när vi satt och snackade i telefon så frågade hon mig vad låten hette vi alltid lyssnade på när vi umgicks med Micke och Emil och jag tänkte i ngr sekunder och kom på det hahaha SHIT vilket minne man har ;)


Satt och snackade gamla minnen så som när vi umgicks med Micke, Emil, Danne, Marcus med flera och i dagens läge kan vi bara skratta åt det hahaha.


Vi kom fram till att vi måste träffas och återuppleva gamla minnen och skratta lite tillsammans och jag hoppas att det blir snart ;)


För övrigt har det varit disk, tvätt och massa annat idag...

Dagen har känt helt underbar men fortfarande lite ångest över att jag inte kom ner till Lund igår men men får ta det vid ett annat tillfälle och lite tidigare på dygnet.


Ikväll blir det lugnt med massa mat och tv plus att jag ska få tummarna loss och sortera tvätten om jag pallar vill säga annars kommer det ju en dag imorgon med och då börjar helgen som kommer vara lugn för min del med kortison med mera haha.


Kanske skulle ta och renbädda nu när jag sorterar kläderna så blir det lite mindre iaf ;)

Skapa flashcards