Alla inlägg den 14 december 2010

Av Alexia - 14 december 2010 17:51

med tanke på kylan ute så är det riktigt nice att bara hoppa ner i ett varmt härligt skumbad med musik igång och datorn med sig när man badar så man kan roa sig under tiden ;)

Detta är precis vad jag gör nu och efter badet blir det att göra mat för att sen leta upp nummer till någon massör om det inte finns någon frivillig som ställer upp hahaha.


Nä, ikväll blir det bara att ta det lugnt, burra ner sig under täcket och kolla tv eller någon film om jag hittar någon rolig.

Härligt att ligga och bre ut sig i en dubbelsäng utan att behöva ta hänsyn till någon som inte riktigt får plats hahaha, fan vad positiv jag är ;)


Nä, nu blir det att bada klart sen upp, börjar bli hungrig ju....  


Av Alexia - 14 december 2010 14:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Alexia - 14 december 2010 11:58

Som jag skrev i förra inlägget var jag iväg och plåtade i Lördags och vi har fått riktigt bra kritik för bilderna :)

Hade ju inte fotat på ett bra tag men det gick riktigt bra och kändes skönt att vara tillbaka så nu kommer jag inte ge upp det då jag plåtar för en riktigt bra fotograf som är lätt att jobba med och dessutom har humor vilket underlättar.


Bilder kommer läggas ut inom kort men sålänga kan jag bjuda på en ;)


 


Idag blir det en lugn dag som det ser ut nu, känns som jag måste sortera tvätt, diska och plocka undan lite...


Ha det bra sålänge....

Skapa flashcards