Alla inlägg den 15 december 2010

Av Alexia - 15 december 2010 00:59

hjärnan går på högvarv och mina ögon är riktigt trötta så jag ser min underbara säng som jag alldeles strax ska slänga mig i och sova 58 kvart i timmen ;)


När jag är trött snurrar tankarna med mera extra mycket och jag har kommit fram till att jag ber på en saknad som är sjuk, en saknad efter en person som ligger mig varmt omhjärtat, som jag hade kunnat offra mycket för.

Dagligen snurrar tankarna och frågorna jag sitter med men får inga tillräckliga svar på dom, den största frågan är: varför blev det som det blev, hade det kunnat vara annorlunda om jag bara sagt något?


Frågorna kommer nog lite sent för svaren kommer jag nog aldrig att få :(


Jag får nog leva med ovissheten ett bra tag till tyvärr men jag lovar att göra allt för att få svar på frågorna, hur jag ska få det vet jag inte men det återstå att se.


Just nu snurrar dom flesta tankarna på kudden som jag hör skrika efter mig ;)


Nu blir det göra sig iordning sen sova, är trött som fan så säger godnatt nu...

Skapa flashcards