Alla inlägg den 17 december 2010

Av Alexia - 17 december 2010 22:44

och jag blir inte klok på ngt av det som snurrar i huvudet för tillfället, tårarna blötlägger mina kinder sakta då gamla och i nuläget jobbiga tankar dyker upp.

Jag visste att allt skulle komma ifatt mig, att jag inte bara kunde sticka och att allt skulle vara glömt efter en tid och det märker jag verkligen nu.


Finns mycket jag har sagt och gjort men även mycket jag inte vågat säga men egentligen förstår jag inte varför jag inte vågade säga något, allt var ju redan trassligt.

Tankarna dyker upp en del och jag kan fortfarande inte förstå att jag bröt allt och drog, samma visa om och om igen och detta är inte första gången.


Bara tanken på det får mig att se tillbaka på en viss tid i mitt liv, en tid då jag trivdes riktigt bra och hade 2 underbara människor nära inpå mig som förstod både mina negativa och positiva stunder i livet och inte dömde mig för det förflutna.

Många minnen finns kvar från denna tiden, minnen med både tårar, skratt och vredesutbrott.

Det är en tid jag saknar och hade gjort allt för att få tillbaka om så bara för en dag eller två, en av dessa två personer saknar jag så att det gör ont och det går inte en dag utan att jag tänker på vederbörande.


Tänker, minns och saknar fruktansvärt mycket....


Av Alexia - 17 december 2010 12:35

hahaha, vi satt här hemma igår och Danne fick för sig att han skulle testa att tatuera sig i handen för att se om det gjorde ont och han bad mig rita upp tre stjärnor, sagt och gjort :)


Hörde hur maskinen sattes igång och sa att han var sjuk men som vanligt skrattade han bara och sa att han bara ville se om det gjorde ont.


Ninni satt och fotade lite och när han ändå hade maskinen uppe kunde han ju lika bra tatuera mig med, har ju tjatat på honom om att jag vill ha på handen men han har inte velat göra det ända tills igår.

Ritade direkt på handen och sen sattes maskinen igång igen efter han bytat nålar med mera, trodde det skulle göra ont som fan men när jag satt i soffan tyckte jag att det var löjligt att det kändes så lite som det gjorde.


Den blev klar ganska snabbt efter att Danne hade rättat till mina små misstag så nu ser det ut som det skulle göra iaf ;)


Nu blir det att slita sig från datorn men först får jag väl kanske slänga ut lite foto från igårkväll/inatt.....



 

 


Skapa flashcards