Alla inlägg den 23 december 2010

Av Alexia - 23 december 2010 17:43

Först idag åkte plasten av från benet och kan lova att det va skönt, sköljde av den och stack ner och solade med Danne en runda och kan lova att det var skönt. Tror Danne tyckte jag behövde lite färg nu då han envisades med att han skulle betala det, envis är han så det skriker om det men bara otroligt gulligt.

*Tack Danne*

Inte solat sen jag brände mig satan sist och det tyckte Danne var skitkul hahaha, skadeglad är vad den människan med ;)


Kom hem och efter en stund kom Bella med båda hundarna sen kom Henke hit en runda för att hämta Bella, dom satt här en stund och som vanligt är vi inte normala hahaha.


Nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra till mat eller om jag ska ner och beställa en kebabtallrik, känns som kilona kommer lägga på sig igen ;)


Kvällen kommer bestå av att ta det lugnt och försöka få iordning här hemma tills imorgon, Bella kommer tillbaka imorgon men jag fick min julklapp redan idag :)

Tack gumman....


Kanske blir en runda till Grönängsplan ikväll men får se om jag pallar gå dit, är ju hela 955 meter dit så det är ju en bit! :p


Snart blir det duschen och en runda med dammsugaren....

Skapa flashcards