Alla inlägg den 26 december 2010

Av Alexia - 26 december 2010 23:22

Jag har satt upp vissa mål här i livet och jag har frågat människor som står mig nära vad dom tycker och jag har bara fått positiva svar så nu ska jag fan ta tag i det, ska bara fixa en summa pengar för att kunna nå målet jag satt.


JAG SKA FAN KLARA DET......


Jag kommer inte gå in detaljerat på vad saken gäller utan det kommer synas efter en tid ;)

Denna gången ska jag fan fixa det, ingen/inget ska få komma imellan.


Jag hade en dröm för ett bra tag sen men saker kom imellan och jag mådde skit så orkade inte ta tag i det men nya portar har öppnats och ska jag klara detta nu får jag ge fan i ciggen, spriten och en massa annat för här ska ske en brutal förändring.


Ni som läser detta vill jag bara säga att JAG ÄR INTE GRAVID vilket det kanske kan tolkas som när jag skriver om brutal förändring, sluta med cigg o sprit.


Detta är något som kommer bli en sjuk utmaning för mig men säger bara:

Jag ska tillbaka till gymmet för nu ska det köras när allt är fixat med pengar vilket kommer ta tid ;)

Av Alexia - 26 december 2010 00:11

ville jag egentligen inte fira men det blev så ändå även om det var lite udda firande men helt klart den bästa julafton pålänge.

Bella var här med hundarna så vi käkade julmat o slängde i oss ngr glas vin vilket började väldigt trevligt.


Satt och pratade i telefon och drack vin samt smsade vilket slutade med enormt mycket tårar, en söndrig Iphone som råkade flyga genom rummet.

Älskar verkligen vinkvällarna hahaha, förlåt gumman var inte meningen att få attacken men orden i dom smsen jag fick var som kniven i ryggen.

Luren funkar någorlunda, bara ngr småsaker som inte alls funkar!


Efter en stund och många cigg för att lugna ner mig blev det duschen sen satt vi o flabba lite till här hemma, Bella skulle ner och hämta tvätten och ut med hundarna och när hon kom upp igen hade hon två kompisar med sig vilket var trevligt :)

Vi satt och snackade lite eller ja, jag låg i sängen då jag var trött och hade huvudvärk men vi snackade en stund ändå hahaha.

Måste säga att det var trevliga personer hon tog hit även om det var lite udda sätt att fira julafton på så är vi nöjda hahaha.


Klockan sprang iväg och runt klockan 08.00 stack det trevliga folket men jag och Bella somnade inte förrän runt 09.00 och sen var jag uppe igen runt 11 så jag är ganska trött nu.

Bella sov till runt 14.00 så hon lär ju vara piggare än jag hahaha.


Nu blir det sängen för denna tösen och jag kan lova att jag kommer sova 58 kvart i timmen för sömn är verkligen ngt jag behöver nu så godnatt på er gott folk.


OBS....

Bilder från julaftonfirandet kommer INTE läggas upp eller vad säger du Bella? hahaha

Skapa flashcards