Alla inlägg den 27 december 2010

Av Alexia - 27 december 2010 22:21

Fan, det låg en grizzlybjörn i min säng och när jag plötsligt tittade dit försvann den o dök upp mitt framför mig.
Den jäveln är grön med rosa prickar och röker pipa, jag känner mig förföljd gahh, vad gör denna psykade björnen här förutom letar afrikansk svamp som EJ bör ätas i mina blommor?



Av Alexia - 27 december 2010 14:33

var fan har jag fått energin ifrån?


Börjar undra då jag knappt kan sitta stilla, jag kutar runt som en yr höna hahaha.


Har varit nere och lämnat mina prover nu och allt ser bra ut som tur är, kom hem för en stund sen och nu ska jag bara ta det lugnt sen blir det ut igen.


Sitter och funderar på vad man ska äta idag men kommer inte på något förutom pasta med köttfärssås men får se, saker och ting kan ju ändras väldigt hastigt i mitt liv nu förtiden hahaha.


Sitter i soffan nu och tittar mig runt i lägenheten och vill bara få iordning då det er ut som andra världskriget men pallar inte med det nu.


Som dom flesta vet var det kärringagrillen för min och Dannes del igår och kan säga att det tog sjukt bra, det tog så bra att jag inte kan sola på ett tag nu hahaha.

Den färgen jag fick hade passat bra till kräftskivan eller ngt, man hade trott jag var släkt med kräftorna ;)


Känner att jag yrar för mycket nu så får väl resa på min röv och göra någon nytta innan jag får fetapanik på hur här ser ut för tillfället men först en cigg på det ;)

Vet att jag skrev att jag skulle sluta i inlägget igår men allvaret har inte satt igång än så unnar mig en cigg nu hahaha


Uppdaterar kanske senare.....

Skapa flashcards