Direktlänk till inlägg 29 december 2010

Hemma igen....

Av Alexia - 29 december 2010 19:55

Kom hem från pappa för en stund sen efter mysig middag och god dricka plus en massa skratt :)

Sitter hemma i soffan nu och ska snart ner och handla sen blir det kärringagrillen 5 minuter eller ngt, brännan jag strävar efter är på god väg nu ;)


Lovar att lägga upp bilder på före och efter hahaha....


Nu ska det satsas hahaha, härligt att bara ha egentid även om man spenderar den med knasiga människor i sin närhet ;)

Kan ju säga att livet är sjukt underbart och jag gjädjs av så mycket saker och dagarna består mest av en massa skratt som slutar med magont och tårar hahaha fast det har även kommit några tårar och en smått söndrig mobil men men sånt är livet.


Nu blir det duschen sen sola....


Ha det bra allihopa....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexia - 16 januari 2011 05:36

så har jag inte uppdaterat på länge vilket beror på att jag inte orkat eller haft tid, händer mycket nu vilket jag helt klart ska satsa på till max :)   Ni som känner mig vet vad jag menar och ni andra kan fortsätta vara nyfikna hahaha.....   ...

Av Alexia - 1 januari 2011 16:52

Tog en dusch och precis när jag var klar så kom Danne innanför dörren, vi började skaka flaskan med färg då han skulle fixa min hand :) Vi fixade tatueringen och sen gjorde jag mig iordning så vi kunde sticka.   Stack hemifrån runt 18,30 och st...

Av Alexia - 29 december 2010 15:13

kom inte upp i tid imorse utan vaknade runt 13.30 och skulle möta pappa 14.10, var lika förvirrad som vanligt så först vid 13,50 kom jag upp från sängen, kastade på mig träningsbyxor och stack ner till stan.   Stod utanför Gallerian där jag skull...

Av Alexia - 29 december 2010 01:02


Som jag skrev i förra inlägget så vaknade jag i tid.....   Dagen har vatt fullspäckad med massa mys, Danne kom hit sen stack vi ner och solade vilket var riktigt nice :) Nu börjar det komma lite färg iaf så nu slipper man se sjuk ut, efter vi s...

Av Alexia - 28 december 2010 11:49

vaknade ovanligt pigg och reste mig från sängen, slängde på mig träningsbyxor och stack ner till q8 för att slänga brevet på lådan och handla cigg. Vet att jag egentligen inte skulle handlat cigg men fick unna mig ett paket hahaha, nu väntar jag på...

Skapa flashcards