Alla inlägg under januari 2011

Av Alexia - 16 januari 2011 05:36

så har jag inte uppdaterat på länge vilket beror på att jag inte orkat eller haft tid, händer mycket nu vilket jag helt klart ska satsa på till max :)


Ni som känner mig vet vad jag menar och ni andra kan fortsätta vara nyfikna hahaha.....


Anledningen att jag uppdaterar såhär sent på dygnet eller tidigt på morgonen (vilket ni vill) så beror det på att jag har sömnproblem!


Och en sak jag glömt nämna innan är att jag har riktigt svårt för stockholmare vilket jag insett dom senaste dagarna hahaha, försök få en stockholmare att säga kängru på skånska om ni vill ha er ett gott skratt...


Nu blir det vänner på tv och försöka sova lite då jag bara sovit drygt 3-4 timmar natten till igår och det skumma är att jag är inte det minsta trött nu :(


Snart börjar allvaret och nu börjar vänner...


*GONE*

Av Alexia - 1 januari 2011 16:52

Tog en dusch och precis när jag var klar så kom Danne innanför dörren, vi började skaka flaskan med färg då han skulle fixa min hand :)

Vi fixade tatueringen och sen gjorde jag mig iordning så vi kunde sticka.


Stack hemifrån runt 18,30 och stack upp till pappa, där bjöds det på:


förrätt: Rostad macka med lax och massa annat gott på :)

Varmrätt: Fläskfilesgryta med ris och grönsaker

Efterrätt: Fruktsallad med glass....


Bli inte förvånade nu men jag drack juice till maten :)


Riktigt gott ;)



Efter maten satt vi och snackade lite och sen påbörjade något spel som ingen fattade så vi spelade kort ist, fick en massa skratt och Danne vann den jäveln.

Brossan och Danne var ju inte helt okända för varandra vilket jag inte hade en aning om förrän igår hmm, världen är liten ibland :)


När klockan närmade sig tolv så tog vi på oss och gick ut till dom andra, alla var glada och trevliga som tur var, stod och snackade lite, önskade gott nytt år och skålade in det nya året med ett halvt glas champange med min älskade pappa, min bror, Danne och alla andra.

Riktigt trevlig kväll, vet ju att jag ska ha en nykter nyår detta året också....


Stack hem runt 02.30 och kan säga att Danne fick sig ett gott skratt på Järnvägsgatan där det var skithalt och jag flög baklänges rakt ner i marken och bara garvade hahaha, hatar ishala gator.


Kom hem och frös som en gris, slängde på mig mjukis och satte igång en film sen blev det sängen så man kunde vakna i tid idag.


Ser nästan framemot nästa nyår om den blir som igår ;)


Hoppas ni andra haft en lyckad nyår utan skadade svanskoter hahaha och Danne med flera, tack för en riktigt trevlig kväll med god mat, trevligt sällskap och helt klart den bästa nyår på länge.

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards