Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Alexia - 3 augusti 2010 22:50

ja, det finns det många av och vissa dagar är värre än andra, hjärnan går på högvarv och man vet varken ut eller in...

Saknar en massa människor som funnits i mitt liv men nu har försvunnit av olika anledningar, trist när det blir så men det var väl deras riktiga jag.

Har själv brutit med många pga olika saker men i dagens läge vet man knappt vem som är dom äkta.


Finns många som har en väldigt stor plats i mitt hjärta, som jag alltid kommer minnas även om saker och ting har förändrats med tiden.

Saker hände med någon som jag är namnger, du vet själv vem du är och jag ångrar inte ett skit överhuvudtaget men allt bara försvann utan förvarning vilket var jävligt tråkigt.

Vi hade något som ingen förstod, vi hade något som inga ord kan förklara så säg mig, kan nått så stort ta slut så fort?


Vänskapen bara tynade och vi hördes inte på ett tag, saker blev annorlunda och vi hörs lite då och då i dagens läge men inget kommer bli som då....


Flera personer har förändrats som fan men några få finns kvar och ni som finns kvar sen innan och ni som kommit fram igen efter måååånga år, ni finns placerade i mitt hjärta :)


Nu väntar lite mat sen ut och gå en runda, kanske uppdaterar senare ikväll....


Älskar er

Av Alexia - 3 augusti 2010 05:20

men ändå mysig, både Jocke och Jhim sover och bara jag vaken...


Suttit framför datorn hela tiden i hopp om att hitta ngt kul att göra och jag hade turen på min sida för en stund sen så jag satt och snackade med Tobbe på msn och det var fan år och dagar sen man såg eller hörde något från honom.

Han äe lik förbannat snygg än idag trots att det är 8 år sen man träffade honom sist :)

Satt och snackade om allt möjligt en bra stund sen skulle han sova....


Nu sitter jag kvar på msn och tänkte att jag kan ju uppdatera bloggen en liten runda för att sen se om det finns något annat att göra...


Dagen idag/igår har varit lugn med en massa goda skratt som både älsklingen och Jocke har bjudit på och det tackar vi för :)

Dom är goa dom två när dom sätter den sidan till...


Detta känns som ett helt onödigt inlägg då jag redan ser dubbelt så avslutar nu med mina absolut bästa tankar och önskar er alla en trevlig tisdag.....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards