Alla inlägg den 11 december 2010

Av Alexia - 11 december 2010 15:10

Stack ut och mötte Johan en runda efter han hde varit på Jysk, tog en cigg och såg att han köpt ny bil igen haha, du är fan otrolig.


Han frågade om jag låste dörren och jag svarade att det gör jag alltid och då kommer kommentaren: Va bra, hoppa in så kör vi en runda och du rövvärmen är igång hahaha.

Jag kände hur pulsen steg och han sa att han vänder så fort det är något, sagt och gjort så satt jag i bilen utan dricka, utan mobil dvs jag hade inte ett piss med mig förutom mina nycklar.

Vi körde upp mot torget och sen stack vi ut mot elgiganten för han skulle kolla ny tv men vi svängde av innan och kom in på Timmergatan när jag helt plötsligt höjer volymen på stereon och sitter och diggar till Gränsland hahaha, det är sjukt vad man kan bli glad av vissa låtar ;)


Körde ner mot statoil och snurrade i rondellen för att sen köra tillbaka till mig och kan säga att jag blev faktiskt glad att jag klarade den lilla biten iaf men men med träning ska jag lätt fixa det.

Johan sa duktig tjej iaf :)


Nu är jag hemma igen och ska snart in i duschen igen då jag fryser som fan sen blir det att göra lite mat, hungrig som fan trots att jag ätit frukost och sen ikväll blir det mat då med haha, känns som jag äter hela tiden nu.


Nu kallar duschen...


Hej


Av Alexia - 11 december 2010 13:47

Somnade tidigt igår vilket var riktigt skönt, vaknade första gången vid 9 men somnade om och vakenade runt 10,30 men orkade inte resa mig från sängen då det var kallt som fan så låg kvar och kollade tv en stund.


När jag väl orkade resa mig med täcket så blev det rakt in i en otroligt varm dusch, stod och njöt av det varma vattnet och av musiken som var igång i hela lägenheten.


Snackade med Johan efter duschen och han ville ha med mig till Jysk men jag pallade inte utan ville bara vara hemma, skulle ju försöka hitta mitt bankomatkort som är spårlöst försvunnet här hemma någonstans.

Jag skulle ner och handla cigg och cola igår men hittade inte mitt kort och fylldes av lite panik men som tur fanns min räddande ängel så det fixade sig ändå :)


Pappa ringde mig innan och sa att dom skulle ner och handla och frågade om jag skulle ha något och ja, det ville jag...

Jag ville ha pålägg och dricka och det fick jag :)


Nu blir det soffan en stund sen blir det att plocka undan och efter det blir det att ta det riktigt lugnt hela kvällen.


Uppdaterar kanske sen....

Skapa flashcards